.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : پیگیری کارهای مردم در راس امور قرار گیرد
استاندار مازندران از مسئولان خواست تا برای ارتباط با مردم وقت بگذارند و گفت: پیگیری کارهای مردم باید در راس امور مسئولان قرار گیرد.

 به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی ظهر سه شنبه در حاشیه حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد و گفتگوی تلفنی با مردم، با بیان اینکه برخی از بروکراسی‌های اداری مانع پیگیری مطالبات مردم می‌شود، گفت: ارتباطات مستقیم مردم و مسئولان سبب ارتباط آسان مردم خواهد شد.

وی با عنوان اینکه رئیس جمهور همواره در بین مردم حضور دارند، همراهی با مردم را برای همه مسئولان لازم دانست و گفت: مسئولان باید در هفته برای ارتباط با مردم وقت بگذارند.

وی ادامه داد: بخش اعظم درخواست‌ها و تماس‌های مردم گلایه از مدیران میانی است و به مدیران اعلام می‌کنم اگر مردم از هر دستگاهی و مدیری اظهار نارضایتی کنند، مسئولیت از آن مدیر گرفته می‌شود.

حسینی پور با بیان اینکه مردم ولی نعمت و در رأس امور قرار دارند، گفت: نیازی به فخرفروشی مدیران نیست زیرا همه خادم مردم هستیم.

استاندار مازندران یادآور شد: در برخی از ادارات یک ساعت برای صبحانه کارکنان و مدیران وقت صرف می‌شود و این بساط باید در ادارات برچیده شود.

وی از مسئولان خواست تا پیگیری امورات مردم را در رأس کارها قرار دهند و گفت: مواردی را که مردم از طریق سامانه ۱۱۱ منعکس می‌کنند، در اداره کل بازرسی ثبت و پیگیری می‌شود./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.